Zobrazeno 1 - 10
of 4 032
pro vyhledávání: '"Choice in higher education"'
Autor:
Saumi Roy, Sheelan Misra
Publikováno v:
Innovative Marketing, Vol 20, Iss 4, Pp 74-84 (2024)
In today’s fiercely competitive realm of higher education, Integrated Marketing Communications (IMC) have emerged as a crucial approach for institutions to effectively connect with prospective students. This study examines the influence of IMC stra
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fd811c34663f42dd95c6f340cd276049
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Gender Issues. Dec2023, Vol. 40 Issue 2-4, p206-231. 26p.
Autor:
Pan, Maoyuan, author
Publikováno v:
Selected Academic Papers of Pan Maoyuan on Higher Education. 2:107-117
Autor:
Michal Armoni, Judith Gal-Ezer
Publikováno v:
Informatics in Education, Vol 22, Iss 2, Pp 183-206 (2022)
In a previous publication we examined the connections between high-school computer science (CS) and computing higher education. The results were promising—students who were exposed to computing in high school were more likely to take one of the com
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/81864eea71054c4fbc3a8298844d28a0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Woodward, Philip1 p.woodward@worc.ac.uk
Publikováno v:
Educational Review. Sep2022, Vol. 74 Issue 6, p1119-1136. 18p.
Publikováno v:
British Journal of Sociology of Education, 2002 Mar 01. 23(1), 51-72.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1393097
Autor:
Callender, Claire1 (AUTHOR) claire.callender@ucl.ac.uk, Melis, Gabriella2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Higher Education. 2022, Vol. 93 Issue 3, p477-501. 25p. 8 Charts, 1 Graph.