Zobrazeno 1 - 10
of 95
pro vyhledávání: '"Choi Chulhwan"'
Autor:
Kim Dong-Kyu, Choi Chulhwan
Publikováno v:
Physical Culture and Sport: Studies and Research, Vol 96, Iss 1, Pp 12-20 (2022)
This study investigates how the social networking service (SNS) activities of professional football clubs have affected the quality of the relationship between clubs and fans during the period in which the COVID-19 pandemic caused limited fan service
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/315fda537437400bb42cca13f26dad84
Publikováno v:
Physical Culture and Sport: Studies and Research, Vol 89, Iss 1, Pp 11-21 (2021)
Screen golf is a product of the combination of modern technology and leisure. This new form of sport can provide people with disabilities opportunities for positive life experiences through sport participation. This study aimed to investigate differe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a162814901534bdcaa39af4ea5366610
Publikováno v:
Physical Culture and Sport: Studies and Research, Vol 88, Iss 1, Pp 1-10 (2020)
The emergence of virtual sports shows promises in encouraging participation among those who may be constrained from participating in traditional recreational sports (Choi et al., 2019). To maximize virtual sports’ potential in increasing sports par
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/76d87501bd174a4e934c695d6e39dd81
Autor:
Choi Chulhwan, Bum Chul-Ho
Publikováno v:
Physical Culture and Sport: Studies and Research, Vol 85, Iss 1, Pp 50-58 (2020)
Particulate matter, one of the most recent social problems in Korea, not only poses a threat to people’s health, but is also emerging as a constraint to discourage outdoor leisure activities. Golf, a leisure sport played outdoors for hours, is not
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/78899bd0894a4a2a9a1506c5d911e0d4
Publikováno v:
Physical Culture and Sport: Studies and Research, Vol 81, Iss 1, Pp 36-46 (2019)
Niche sports have limited opportunities to promote their sport offerings via traditional communication channels and may rely upon alternatives such as social media to accomplish their marketing goals (Puchan, 2004). Williams and Chinn (2010) develope
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a72863829df44fa6a80e6a206ab249b2
Autor:
Choi, Chulhwan1 (AUTHOR) chulhwanchoi@gachon.ac.kr, Lee, Inyup2 (AUTHOR) iylee@jejunu.ac.kr, Yoo, Hosuk3 (AUTHOR) iylee@jejunu.ac.kr
Publikováno v:
Behavioral Sciences (2076-328X). Jun2024, Vol. 14 Issue 6, p479. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
SAGE Open. Oct-Dec2023, Vol. 13 Issue 4, p1-12. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.