Zobrazeno 1 - 10
of 81
pro vyhledávání: '"Choi, Youn‐Jeng"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bruhn, Allison1 allison-bruhn@uiowa.edu, Choi, Youn-Jeng2 younjengchoi@ewha.ac.kr, McDaniel, Sara3, Mathews, Hannah Morris4, Hirsch, Shanna Eisner5
Publikováno v:
Behavioral Disorders. Aug2022, Vol. 47 Issue 4, p270-281. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Choi, Youn-Jeng1 (AUTHOR) ychoi26@ua.edu, Han, Hyemin1 (AUTHOR), Bankhead, Meghan2 (AUTHOR), Thoma, Stephen J.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 8/31/2020, Vol. 15 Issue 8, p1-18. 18p.
Publikováno v:
PLoS ONE
PLoS ONE, Vol 13, Iss 8, p e0202327 (2018)
PLoS ONE, Vol 13, Iss 8, p e0202327 (2018)
Incremental implicit theories are associated with a belief regarding it is possible to improve one’s intelligence or ability through efforts. Previous studies have demonstrated that incremental implicit theories contributed to better academic achie
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::06fd600fbaaf0a521a00d051a7e72eef