Zobrazeno 1 - 10
of 188
pro vyhledávání: '"Choi, Wonil"'
Publikováno v:
In Acta Psychologica July 2023 237
Autor:
Gouk, Donghyun, Kwon, Miryeong, Zhang, Jie, Koh, Sungjoon, Choi, Wonil, Kim, Nam Sung, Kandemir, Mahmut, Jung, Myoungsoo
SSDs become a major storage component in modern memory hierarchies, and SSD research demands exploring future simulation-based studies by integrating SSD subsystems into a full-system environment. However, several challenges exist to model SSDs under
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1811.01544
Autor:
Kim, Minhee, Choi, Wonil, Yoon, Jihyeon, Jeong, Byung-kwan, Pagire, Suvarna H., Pagire, Haushabhau S., Park, Jungsun, Nam, Jung Eun, Oh, Chang Joo, Jeon, Jae-Han, Kim, Seong Soon, Lee, Byung Hoi, Song, Jin Sook, Bae, Myung Ae, Lee, In-Kyu, Kim, Hail, Ahn, Jin Hee
Publikováno v:
In European Journal of Medicinal Chemistry 5 September 2022 239
Autor:
Kwon, Miryeong, Zhang, Jie, Park, Gyuyoung, Choi, Wonil, Donofrio, David, Shalf, John, Kandemir, Mahmut, Jung, Myoungsoo
Block traces are widely used for system studies, model verifications, and design analyses in both industry and academia. While such traces include detailed block access patterns, existing trace-driven research unfortunately often fails to find true-n
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1709.04806
Storage-class memory (SCM) combines the benefits of a solid-state memory, such as high-performance and robustness, with the archival capabilities and low cost of conventional hard-disk magnetic storage. Among candidate solid-state nonvolatile memory
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1704.05138
Publikováno v:
Integrative & Comparative Biology; Sep2024, Vol. 64 Issue 3, p944-952, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Choi, Wonil
Publikováno v:
Journal of Foreign Language Education and Technology. 7(6):1-2
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1115632
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.