Zobrazeno 1 - 10
of 395
pro vyhledávání: '"Chodoff, P."'
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 23, Iss 1, Pp 1-8 (2023)
Abstract Introduction Imposter phenomenon is common among medical trainees and may influence learning and professional development. The authors sought to describe imposter phenomenon among internal medicine residents. Methods In 2020, using emailed i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/27ce04a760b543ac89f84ea6e1c91b67
Autor:
Mehret Birru Talabi, Megan E. B. Clowse, Susan J. Blalock, Galen Switzer, Lan Yu, Alaina Chodoff, Sonya Borrero
Publikováno v:
BMC Rheumatology, Vol 3, Iss 1, Pp 1-9 (2019)
Abstract Background The objective of this study was to develop an assessment tool, ReproKnow, to evaluate the reproductive health knowledge of women with a wide range of rheumatic diseases. Methods The 10-item multiple-choice questionnaire was develo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/67648cc34ee1450cb2bddaf512d23b83
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.