Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"Chodak, Grzegorz"'
Autor:
Chawla, Yash, Chodak, Grzegorz
Publikováno v:
In Journal of Business Research October 2021 135:49-65
Autor:
Hrydziuszko, Marta1 marta.hrydziuszko@pwr.edu.pl, Chodak, Grzegorz2 grzegorz.chodak@pwr.edu.pl
Publikováno v:
Organization Review / Przegląd Organizacji. 2020, Issue 4, p12-22. 11p.
Autor:
Chodak, Grzegorz1 (AUTHOR) grzegorz.chodak@pwr.edu.pl
Publikováno v:
Information Systems & e-Business Management. Jun2020, Vol. 18 Issue 2, p259-280. 22p. 2 Diagrams, 4 Charts.
Autor:
Suchacka, Grażyna1 gsuchacka@uni.opole.pl, Chodak, Grzegorz2
Publikováno v:
Information Systems & e-Business Management. Aug2017, Vol. 15 Issue 3, p751-780. 30p. 2 Diagrams, 4 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chodak, Grzegorz1
Publikováno v:
Journal Economy & Management / Czasopismie Ekonomia i Zarządzanie. 2014, Vol. 1 Issue 1, p24-28. 4p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chodak, Grzegorz, Suchacka, Grażyna
Publikováno v:
Information Systems Architecture & Technology: Proceedings of 37th International Conference on Information Systems Architecture & Technology - ISAT 2016 - Part I; 2017, p221-233, 13p
Autor:
Chodak, Grzegorz, Suchacka, Grażyna
The paper concerns Web server log file analysis to discover knowledge useful for online retailers. Data for one month of the online bookstore operation was analyzed with respect to the probability of making a purchase by e-customers. Key states and c
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______645::00eaf9a6168f9b79aa48034b66e55e5b
https://mpra.ub.uni-muenchen.de/48131/1/MPRA_paper_48131.pdf
https://mpra.ub.uni-muenchen.de/48131/1/MPRA_paper_48131.pdf
Autor:
Chodak, Grzegorz
In this article the results of surveys realized in 607 Polish e-shops were presented. First part of this word characterizes online stores in the context of number of purchases. The main part of article shows the analysis concerning methods of deliver
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______645::994fd535b0c18ba578d76cbaa234f0bf
https://mpra.ub.uni-muenchen.de/53288/1/MPRA_paper_53288.pdf
https://mpra.ub.uni-muenchen.de/53288/1/MPRA_paper_53288.pdf