Zobrazeno 1 - 10
of 122
pro vyhledávání: '"Cho, Yoo Jin"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gallegos-Carrillo, Katia, Barrientos-Gutiérrez, Inti, Arillo-Santillán, Edna, Rodríguez-Bolaños, Rosibel, Cruz-Jiménez, Lizeth, Desirée, Vidaña-Pérez, Cho, Yoo Jin, Thrasher, James F.
Publikováno v:
In Preventive Medicine Reports October 2022 29
Autor:
Cho, Yoo Jin1 (AUTHOR), Brinkman, Marielle C.1,2 (AUTHOR), Hinton, Alice1,3 (AUTHOR), Nshimiyimana, Jean D.1 (AUTHOR), Mehta, Toral1 (AUTHOR), Adeniji, Ayomipo1,4 (AUTHOR), Norton, Kaila1 (AUTHOR), El Hellani, Ahmad1,4 (AUTHOR) elhellani.1@osu.edu, Wagener, Theodore L.1,5 (AUTHOR) elhellani.1@osu.edu
Publikováno v:
PLoS ONE. 9/12/2023, Vol. 18 Issue 9, p1-12. 12p.
Publikováno v:
In International Journal of Drug Policy January 2022 99
Autor:
Smith, Tracy T., Nahhas, Georges J., Borland, Ron, Cho, Yoo Jin, Chung-Hall, Janet, Fairman, Robert T., Fong, Geoffrey T., McNeill, Ann, Popova, Lucy, Thrasher, James F., Cummings, K. Michael
Publikováno v:
In Preventive Medicine August 2021 149
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Preventive Medicine September 2019 126
Autor:
Cho, Yoo Jin1 ycho@email.sc.edu, Thrasher, James F.2, Gravely, Shannon3, Alberg, Anthony4, Borland, Ron5,6, Yong, Hua‐Hie7, Cummings, K. Michael8, Hitchman, Sara C.9, Fong, Geoffrey T.3,9,10,11
Publikováno v:
Addiction. Nov2022, Vol. 117 Issue 11, p2933-2942. 10p. 1 Diagram, 2 Charts, 1 Graph.
Autor:
Cho, Yoo Jin, Thrasher, James F., Swayampakala, Kamala, Lipkus, Isaac, Hammond, David, Cummings, Kenneth Michael, Borland, Ron, Yong, Hua-Hie, Hardin, James W.
Publikováno v:
Health Education & Behavior, 2018 Feb 01. 45(1), 32-42.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48615308