Zobrazeno 1 - 10
of 50
pro vyhledávání: '"Cho, Kyoung Rok"'
Publikováno v:
In Displays September 2019 59:1-8
Autor:
Kavehei, Omid, Al-Sarawi, Said, Cho, Kyoung-Rok, Iannella, Nicolangelo, Kim, Sung-Jin, Eshraghian, Kamran, Abbott, Derek
We present new computational building blocks based on memristive devices. These blocks, can be used to implement either supervised or unsupervised learning modules. This is achieved using a crosspoint architecture which is an efficient array implemen
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1108.4182
Autor:
Kavehei, Omid, Al-Sarawi, Said, Sriram, Sharath, Bhaskaran, Madhu, Cho, Kyoung-Rok, Eshraghian, Kamran, Abbott, Derek
This paper presents a novel resistive-only Binary and Ternary Content Addressable Memory (B/TCAM) cell that consists of two Complementary Resistive Switches (CRSs). The operation of such a cell relies on a logic$\rightarrow$ON state transition that e
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1108.3716
As conventional memory technologies are challenged by their technological physical limits, emerging technologies driven by novel materials are becoming an attractive option for future memory architectures. Among these technologies, Resistive Memories
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1106.2927
Autor:
Eshraghian, Kamran, Cho, Kyoung Rok, Kavehei, Omid, Kang, Soon-Ku, Abbott, Derek, Kang, Sung-Mo Steve
Large-capacity Content Addressable Memory (CAM) is a key element in a wide variety of applications. The inevitable complexities of scaling MOS transistors introduce a major challenge in the realization of such systems. Convergence of disparate techno
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1005.3687
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.