Zobrazeno 1 - 10
of 1 155
pro vyhledávání: '"Cho, Hyeon"'
In knowledge distillation, since a single, omnipotent teacher network cannot solve all problems, multiple teacher-based knowledge distillations have been studied recently. However, sometimes their improvements are not as good as expected because some
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2206.01186
Point-cloud based 3D object detectors recently have achieved remarkable progress. However, most studies are limited to the development of network architectures for improving only their accuracy without consideration of the computational efficiency. I
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2205.15531
Publikováno v:
In Journal of Alloys and Compounds 5 January 2025 1010
Autor:
Cho, Hyeon‐Yeol1,2,3 (AUTHOR), Yoo, Myungsik4 (AUTHOR), Pongkulapa, Thanapat1 (AUTHOR), Rabie, Hudifah1 (AUTHOR), Muotri, Alysson R.5 (AUTHOR), Yin, Perry T.6 (AUTHOR), Choi, Jeong‐Woo2 (AUTHOR) jwchoi@sogang.ac.kr, Lee, Ki‐Bum1 (AUTHOR) kblee@rutgers.edu
Publikováno v:
Advanced Science. 6/26/2024, Vol. 11 Issue 24, p1-12. 12p.
Autor:
Tiwari, Saurabh, Zargaran, Alireza, Bae, Hyo Ju, Jo, Won Hui, Lee, Cho Hyeon, An, Jae Hoon, Ishtiaq, Muhammad, Jung, Joong Eun, Lee, Young-Kook, Seol, Jae Bok
Publikováno v:
In Journal of Alloys and Compounds 5 July 2024 991
Autor:
Seo, Dongho, Abbas, Syed Asad, Ma, Ahyeon, Kwon, Taesung, Cho, Hyeon Beom, Kim, Minjeong, Lee, Kug-Seung, Seo, Jong Hyeok, Kwon, Ji-Hwan, Lee, Hosik, Nam, Ki Min
Publikováno v:
In Journal of CO2 Utilization February 2024 80
We propose a self-supervised visual learning method by predicting the variable playback speeds of a video. Without semantic labels, we learn the spatio-temporal visual representation of the video by leveraging the variations in the visual appearance
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2003.02692
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.