Zobrazeno 1 - 10
of 82
pro vyhledávání: '"Chládková K"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
42nd Annual Meeting of the Cognitive Science Society (CogSci 2020): Developing a Mind: Learning in Humans, Animals, and Machines : online, 29 July-1 August 2020, 1, 599-604
Humans learn much about their language while still in the womb. Prenatal exposure has been repeatedly shown to affect newborn infants' processing of the prosodic characteristics of native language speech. Little is known about whether and how prenata
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::4689d42c14a175862bc2507b920bb70e
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/a-model-of-prenatal-acquisition-of-vowels(b1331cf8-0b17-4a37-91ab-d13baa6792af).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/a-model-of-prenatal-acquisition-of-vowels(b1331cf8-0b17-4a37-91ab-d13baa6792af).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.