Zobrazeno 1 - 3
of 3
pro vyhledávání: '"Chládková, Martina"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chládková, Martina
Chládková, M. „Marketing mix in selected retail store“. Bachelor Thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2019. This bachelor thesis is focused on analysing the current marketing mix of a selected retail store. Its aim is to improve selected el
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::cd35c993aac26a5dc3da64dda7f46b9c
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-429186
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-429186
Autor:
Adamcová, Kristina
The objective of the diploma thesis was to evaluate the suitability of choosing beach volleyball representatives Kristýna Kolocová and Markéta Sluková as the new faces of the adidas brand women's cosmetics line. Following the introduction of the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::d42bd8166af7b10b74bbefda2696f1d4
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-197850
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-197850