Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Chkoniya, Valentina"'
Autor:
Bengue, Alberto Antonio, Alavi-Borazjani, Seyedeh Azadeh, Chkoniya, Valentina, Cacho, José Luís, Fiore, Mariantonietta
Publikováno v:
Sustainability (2071-1050); Nov2024, Vol. 16 Issue 21, p9563, 30p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of the European Conference on Innovation & Entrepreneurship; 2024, Vol. 19 Issue 1, p71-80, 10p
Publikováno v:
Observatorio (OBS*); 2023, Vol. 17 Issue 4, p88-106, 19p
Publikováno v:
Revista Brasileira de Gestão de Negócios, Volume: 22, Issue: 4, Pages: 836-853, Published: 30 NOV 2020
Purpose: Perfume is arguably one of the most challenging experience products offered online. This article explores how the associations between the human senses of olfaction and audition can help consumers recognize the characteristics of the scent i
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______608::8f549ee6e0dfeac89f7ff37c4bfb6e66
http://www.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1806-48922020000400836&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1806-48922020000400836&lng=en&tlng=en
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Asian Journal of Business & Accounting; Jun2021, Vol. 14 Issue 1, p1-31, 31p
Autor:
KOZITSKA, Karyna, CHKONIYA, Valentina
Publikováno v:
Revista Espacios; 2020, Vol. 41 Issue 38, p91-105, 15p
Publikováno v:
Management & Marketing; Sep2019, Vol. 14 Issue 3, p304-317, 14p
Publikováno v:
Food Economy / Economia Agro-Alimentare; 2019, Vol. 21 Issue 3, p855-872, 18p