Zobrazeno 1 - 10
of 192
pro vyhledávání: '"Chiu, Jennifer"'
Autor:
Datta, Debajyoti, Phillips, Maria, Bywater, James P, Chiu, Jennifer, Watson, Ginger S., Barnes, Laura E., Brown, Donald E
A large body of research demonstrates how teachers' questioning strategies can improve student learning outcomes. However, developing new scenarios is challenging because of the lack of training data for a specific scenario and the costs associated w
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2112.00985
Autor:
Datta, Debajyoti, Phillips, Maria, Bywater, James P, Chiu, Jennifer, Watson, Ginger S., Barnes, Laura E., Brown, Donald E
High-fidelity, AI-based simulated classroom systems enable teachers to rehearse effective teaching strategies. However, dialogue-oriented open-ended conversations such as teaching a student about scale factors can be difficult to model. This paper bu
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2112.01537
Autor:
Datta, Debajyoti, Phillips, Maria, Chiu, Jennifer, Watson, Ginger S., Bywater, James P., Barnes, Laura, Brown, Donald
Machine learning techniques applied to the Natural Language Processing (NLP) component of conversational agent development show promising results for improved accuracy and quality of feedback that a conversational agent can provide. The effort requir
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2010.12710
Autor:
Li, Rosa J.W., Chiu, Jennifer F.M., Bruce, Kyla, Zhang, Song-Yang, Barros, Daniel R., Yue, Jessica T.Y., Lam, Tony K.T.
Publikováno v:
In Journal of Biological Chemistry May 2023 299(5)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
VIEIRA, CAMILO, ESPINAL, ALEJANDRO, CHIU, JENNIFER, BREDDER, ERIC, HARRIS, PAOLA, WILKENS, KIM
Publikováno v:
Revista EIA; jul-dic2024, Vol. 21 Issue 42, p1-24, 24p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.