Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"Chitturi, Ravindra"'
Publikováno v:
Journal of Brand Strategy. Spring2022, Vol. 10 Issue 4, p360-376. 17p.
Autor:
Chitturi Ravindra
Publikováno v:
GfK Marketing Intelligence Review, Vol 7, Iss 2, Pp 16-21 (2015)
Consumers purchase products with the objective of reducing pain, increasing pleasure or both. Product aesthetics primarily contribute to enhancing consumer pleasure, and utilitarian attributes, such as product functionality, primarily help reduce con
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/94fb198ef7734c538ff086411a1f6dfe
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Marketing Research (JMR). Nov2007, Vol. 44 Issue 4, p702-714. 13p. 1 Color Photograph, 4 Diagrams.
Autor:
Chitturi, Ravindra1 rac2@lehigh.edu, Raghunathan, Rajagopal2 raj.raghunathan@mccombs.utexas.edu, Mahajan, Vijay3 vijay.mahajan@mccombs.utexas.edu
Publikováno v:
Journal of Marketing. May2008, Vol. 72 Issue 3, p48-63. 16p. 2 Diagrams, 5 Charts, 1 Graph.
Autor:
Carter, Franklin J.1 fjc11@psu.edu, Chitturi, Ravindra2 rac2@lehigh.edu
Publikováno v:
Journal of Personal Selling & Sales Management. Winter2009, Vol. 29 Issue 1, p81-95. 15p. 3 Charts, 5 Graphs.
Publikováno v:
Journal of Marketing Theory and Practice, 2009 Oct 01. 17(4), 351-367.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.2753/MTP1069-6679170404
Publikováno v:
Journal of Marketing Research, 2007 Nov 01. 44(4), 702-714.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/30162513
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.