Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Chittum, Jessica"'
Publikováno v:
In Learning and Individual Differences January 2019 69:94-107
Autor:
Chittum, Jessica Rebecca
My overall objective in this dissertation was to develop more integrative perspectives of several aspects of academic motivation. Rarely have researchers and theorists examined a more comprehensive model of academic motivation that pools multiple con
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/72902
Publikováno v:
Volume: 10, Issue: 2 131-155
Journal of Teacher Education and Educators
Journal of Teacher Education and Educators
In this quasi-experimental study, we examine the effects of three different student teaching conditions—instructional coaching, co-teaching, and co-teaching and instructional coaching—on an elementary teacher candidate’s readiness to teach in c
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::d471e7dff34ce669cf727f7fba11b9f4
https://dergipark.org.tr/tr/pub/jtee/issue/64710/887815
https://dergipark.org.tr/tr/pub/jtee/issue/64710/887815
Background: Calculus is a foundational course for STEM-intending students yet has been shown to dissuade students from pursuing STEM degrees. In this report, we examine factors related to students and instructors reporting a lack of time in class for
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2485::a89fba67f0dcc173cabe3d6428db3e20
https://hdl.handle.net/10919/78489
https://hdl.handle.net/10919/78489
Publikováno v:
Rural Educator; 2021, Vol. 42 Issue 1, p1-19, 19p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The Theory-to-Practice ePortfolio: An Assignment to Facilitate Motivation and Higher Order Thinking.
Autor:
Chittum, Jessica R.
Publikováno v:
International Journal of ePortfolio; 2018, Vol. 8 Issue 1, p27-42, 16p
Publikováno v:
Journal on Excellence in College Teaching; 2017, Vol. 28 Issue 3, p119-157, 39p