Zobrazeno 1 - 10
of 59
pro vyhledávání: '"Chitiyo M"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Antecedent Factors of Pre-service Teachers’ Attitudes towards Children with Disabilities in Zimbabwe
Publikováno v:
Zimbabwe Journal of Educational Research; Vol 30, No 2 (2018)
The push towards inclusive education has gathered momentum all over the world. As a result, many governments have enacted laws and policies directed towards promoting inclusion. This move has seen many students with disabilities who were traditionall
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Zimbabwe Journal of Educational Research; Vol 29, No 3 (2017)
The number of children diagnosed with autism around the world is increasing. Unlike a few years ago, more about the disorder is known today, which facilitates the improvement of outcomes of the many children diagnosed with the disorder. However, most
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chitiyo, M. E.
Publikováno v:
Journal of Pathology; 1973, Vol. 111 Issue 1, p53-56, 4p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.