Zobrazeno 1 - 10
of 561
pro vyhledávání: '"Chitiyo M"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Antecedent Factors of Pre-service Teachers’ Attitudes towards Children with Disabilities in Zimbabwe
Publikováno v:
Zimbabwe Journal of Educational Research; Vol 30, No 2 (2018)
The push towards inclusive education has gathered momentum all over the world. As a result, many governments have enacted laws and policies directed towards promoting inclusion. This move has seen many students with disabilities who were traditionall
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alakhzami M; Special Education-Autism Spectrum Disorder At Duquesne University, Pittsburgh, PA, USA. mariam.nas@hotmail.com., Chitiyo M; School of Education, Duquesne University, Pittsburgh, PA, USA.; School of Education, University of North Carolina, Greensboro, NC, USA.
Publikováno v:
Journal of autism and developmental disorders [J Autism Dev Disord] 2022 Aug; Vol. 52 (8), pp. 3586-3597. Date of Electronic Publication: 2021 Aug 20.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Zimbabwe Journal of Educational Research; Vol 29, No 3 (2017)
The number of children diagnosed with autism around the world is increasing. Unlike a few years ago, more about the disorder is known today, which facilitates the improvement of outcomes of the many children diagnosed with the disorder. However, most
Publikováno v:
Journal of Autism & Developmental Disorders. Oct2024, Vol. 54 Issue 10, p3899-3907. 9p.
Autor:
Genovesi, Elisa1 (AUTHOR) elisa.genovesi@kcl.ac.uk, Ahmed, Ikram2 (AUTHOR), Ayele, Moges3 (AUTHOR), Belay, Winini4 (AUTHOR), Burningham, Olivia5 (AUTHOR), Chen, Amanda6 (AUTHOR), Girma, Fikirte2 (AUTHOR), Tesfaye Lakew, Liya7 (AUTHOR), Hanlon, Charlotte8 (AUTHOR), Hoekstra, Rosa Anna1 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 8/9/2024, Vol. 19 Issue 8, p1-16. 16p.
Autor:
Zeleke WA; Department of Counseling, Psychology, and Special Needs Education., Hughes T; Department of Counseling, Psychology, and Special Needs Education., Chitiyo M; Department of Counseling, Psychology, and Special Needs Education.
Publikováno v:
The American journal of orthopsychiatry [Am J Orthopsychiatry] 2018; Vol. 88 (3), pp. 316-327. Date of Electronic Publication: 2017 Aug 17.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.