Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"Chishty, Wajid A."'
Publikováno v:
SAE International Journal of Fuels and Lubricants, 2015 Nov 01. 8(3), 515-526.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26273351
Autor:
Tjandra, Albertus, Basset, Pierre-Marie, Routhieau, Vincent, Chishty, Wajid, Berat, Claude, Peluso, Robert
Publikováno v:
76th Annual Forum & Technology Display Vertical Flight Society
76th Annual Forum & Technology Display Vertical Flight Society, Oct 2020, Montreal (virtual), Canada
76th Annual Forum & Technology Display Vertical Flight Society, Oct 2020, Montreal (virtual), Canada
The global aviation industry adopted a set of targets to mitigate CO2 emissions resulting from air transportation in 2009. The engine fuel burn is the main driver of CO2 emission; hence it will be the focus of this study. Rotorcraft are designed for
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::6323818d7c32210a63179e2423e4837e
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-03225084
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-03225084
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chishty, Wajid Ali
Thermoacoustic instabilities in modern high-performance, low-emission gas turbine engines are often observable as large amplitude pressure oscillations and can result in serious performance and structural degradations. These acoustic oscillations can
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/28089
http://scholar.lib.vt.edu/theses/available/etd-06202005-153659/
http://scholar.lib.vt.edu/theses/available/etd-06202005-153659/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Engineering Turbulence Modelling and Experiments 6 2005:865-874