Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Chipamaunga Shalote"'
Autor:
Chipamaunga, Shalote, Nyoni, Champion Nestai, Kagawa, Mike Nantamu, Wessels, Quenton, Kafumukache, Elliot, Gwini, Rudo, Kandawasvika, Gwendoline, Katowa-Mukwato, Patricia, Masanganise, Rangarirai, Nyamakura, Rudo, Nyawata, Idah, Pretorius, Louise, Dithole, Kefalotse, Marimo, Clemence, Mubuuke, Aloysius Gonzaga, Mbalinda, Scovia Nalugo, van der Merwe, Lynette Jean, Prozesky, Detlef
Publikováno v:
Smart Learning Environments; 5/9/2023, Vol. 10 Issue 1, p1-19, 19p
Autor:
Green-Thompson Lionel, McInerney Patricia, Manning Dianne, Mapukata-Sondzaba Ntsiki, Chipamaunga Shalote, Maswanganyi Tlangelani
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 12, Iss 1, p 49 (2012)
Abstract Background The six year medical programme at the University of the Witwatersrand admits students into the programme through two routes – school entrants and graduate entrants. Graduates join the school entrants in the third year of study i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fa04eb9f430d4386a09a818baf923a9d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chipamaunga, Shalote Rudo
A thesis submitted to the Faculty of Health Sciences University of the Witwatersrand Johannesburg in fulfilment of the requirements for the degree of Doctor of Philosophy October 2015
This study investigated students’ experiences of integratio
This study investigated students’ experiences of integratio
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10539/19961
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Johannessen, Christine Tind1,2 (AUTHOR) ctj@km.dk
Publikováno v:
Religions. Jun2022, Vol. 13 Issue 6, pN.PAG-N.PAG. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.