Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Chinese-English bilingual children"'
Autor:
Connie Qun Guan, Scott H. Fraundorf
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 11 (2020)
The effects of psycholinguistic variables on reading development are critical to the evaluation of theories about the reading system. Although we know that the development of reading depends on both individual differences (endogenous) and item-level
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8badada5499940d1874d080b88539cde
Autor:
Xiangzhi Meng, Manli Zhang, Li Liu, Yue Gao, Hehui Li, Guosheng Ding, Xin Liu, James R. Booth, Zilin Bai
Publikováno v:
Neurobiology of Language
Neurobiology of Language, 3(1), 109-131. MIT Press
Neurobiology of Language, 3(1), 109-131. MIT Press
Whether reading in different writing systems recruits language-unique or language-universal neural processes is a long-standing debate. Many studies have shown the left arcuate fasciculus (AF) to be involved in phonological and reading processes. In
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.