Zobrazeno 1 - 10
of 699
pro vyhledávání: '"Chinese-English bilingual children"'
This paper introduces a non-native speech corpus consisting of narratives from fifty 5- to 6-year-old Chinese-English children. Transcripts totaling 6.5 hours of children taking a narrative comprehension test in English (L2) are presented, along with
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2305.00446
Autor:
Kou, Jia-Wei, Fan, Li-Ying, Chen, Hsin-Chin, Chen, Shiou-Yuan, Hu, Xiaosu, Zhang, Kehui, Kovelman, Ioulia, Chou, Tai-Li
Publikováno v:
In NeuroImage 1 May 2024 291
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yeung, Kitty Kit-yu, Chan, Ronald Tsz-chung, Chan, Ho-yin, Shum, Kathy Kar-man, Tso, Ricky Van-yip
Publikováno v:
In Research in Developmental Disabilities June 2023 137
Autor:
Jia-Wei Kou, Li-Ying Fan, Hsin-Chin Chen, Shiou-Yuan Chen, Xiaosu Hu, Kehui Zhang, Ioulia Kovelman, Tai-Li Chou
Publikováno v:
NeuroImage, Vol 291, Iss , Pp 120592- (2024)
The growing trend of bilingual education between Chinese and English has contributed to a rise in the number of early bilingual children, who were exposed to L2 prior to formal language instruction of L1. The L2-L1 transfer effect in an L1-dominant e
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a97d82d49a0b47d998fd3760ab8d8a84
Publikováno v:
Journal of Speech, Language & Hearing Research. Jul2023, Vol. 66 Issue 7, p2362-2375. 14p. 1 Diagram, 3 Charts.
Autor:
Yue Gao, Xiangzhi Meng, Zilin Bai, Xin Liu, Manli Zhang, Hehui Li, Guosheng Ding, Li Liu, James R. Booth
Publikováno v:
Neurobiology of Language, Vol 3, Iss 1 (2023)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ad882332907a4af1914606dda732588d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.