Zobrazeno 1 - 10
of 66
pro vyhledávání: '"Chinese vocabulary"'
Publikováno v:
Journal of Modern Languages, Vol 33, Iss 2 (2023)
Learning new Chinese vocabulary beyond the HSK (Global Chinese Proficiency Examination) vocabulary syllabus will improve Chinese communication ability for international students in China. This study addresses the vocabulary learning problems includin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/62c1c333530c4ca3bc5a400b23134d0a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yuyan, Pan
Publikováno v:
ANADISS. 18(34):95-99
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1101987
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
Vocabulary knowledge comprises depth and breadth, which are regarded as important indicators of second language (L2) learning capability. Self-regulation is a key factor in promoting vocabulary knowledge. However, the role and contribution of depth a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/31f7f0cbe97243eab883256a16281b48
Autor:
Jun Gao, Haitao Liu
Publikováno v:
Lexikos, Vol 30, Pp 111-142 (2020)
Valency is a major source of lexical errors in foreign language learning. Accordingly, the research question is how the syntactic and semantic properties of a word can be retrieved from the corpora and represented in a Chinese valency dictionary to f
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fef4ea27e4304189950feaf4c35f184a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.