Zobrazeno 1 - 10
of 1 314
pro vyhledávání: '"Chinese college student"'
Autor:
Tan, Xiawei1 (AUTHOR), Hu, Zhineng2 (AUTHOR), Niu, Yongge2 (AUTHOR), Xu, Jiuping2 (AUTHOR) xujiuping@scu.edu.cn
Publikováno v:
SAGE Open. Jul-Sep2024, Vol. 14 Issue 3, p1-14. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Public Health, Vol 12 (2024)
This study investigates the influence of COVID-19 on the mental health of Chinese college students and evaluates the current status of mental health literacy (MHL) education. With mental health issues among students becoming increasingly prominent du
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/672582c57c714b34b0d491d0d5661067
Publikováno v:
SAGE Open, Vol 14 (2024)
The “campus loans” crisis has highlighted the importance of financial literacy among Chinese college students. Based on an analysis of 2,266 valid questionnaires, this study utilized survey data and logistic regression to examine the correlations
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/14d1506d9e1241589d8b7015b29d7f16
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
ObjectiveThis study aims to evaluate the reliability and validity of the Chinese version of the Physical Activity Social Support Scale (PASSS-C) and its measurement invariance across different gender groups in a Chinese college student sample.Methods
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d6a7c4f2c8c14a87841ddf9dbb56efbc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.