Zobrazeno 1 - 10
of 53
pro vyhledávání: '"Chinese character learning"'
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
Existing empirical research has demonstrated the positive effects of flipping the classroom to improve student motivation and achievement by flipping in-class learning content to pre-class. However, the flipped classroom approach requires that studen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5c6315a28b494c2985894fa00e31a019
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fengyun Hou, Xin Jiang
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
There is controversy around whether presenting sub-character units such as radicals and strokes are beneficial to L2 Chinese learning. The present study explored the effects of radical markings (i.e., marked radicals with different colors) and stroke
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/99d8c35127af48cca1dc223679d85ec7
Autor:
Wen, Yun
Publikováno v:
Journal of Educational Technology & Society, 2018 Jul 01. 21(3), 132-145.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26458513
Autor:
Yaqian Tan, Xiangping Liu
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 9 (2018)
Studies on Chinese dictation difficulties have focused on visual processing and phonological processing. In recent decades, attention has shifted to the ability to bind visual and auditory information. However, such studies are scarce and rarely focu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c55c50942fef4bb28c5c8c88740ec280
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Educational Technology & Society, 2013 Apr 01. 16(2), 174-187.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/jeductechsoci.16.2.174
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.