Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Chinese audience"'
Publikováno v:
Frontiers in Communication, Vol 9 (2024)
IntroductionIn the realm of cross-cultural film dissemination, cultural distance emerges as a pivotal factor influencing the reception of domestic audiences to foreign cinematic productions. Despite Korea's thriving film industry and China's vast fil
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/72a4aa04bcf34e2e8c7640c745ff9560
Autor:
Wendong Jiang
Publikováno v:
Mathematics, Vol 12, Iss 10, p 1547 (2024)
The animation industry is an important part of China’s cultural and creative industries. In fact, it is the leading cultural and creative industry in China. However, there is insufficient research on the audience’s views in China’s animation in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eca0b90c7962411bb5a0b088a6fdc214
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gryszkiewicz, Anna
Publikováno v:
Gdańskie Studia Azji Wschodniej / Gdansk Journal of East Asian Studies. (13):63-85
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=709245
Autor:
Larionenko, Natalia
Publikováno v:
Yearbook of Eastern European Studies. (7):76-90
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=731535
Autor:
Синхуа Ван
Publikováno v:
Vestnik Tomskogo Gosudarstvennogo Pedagogičeskogo Universiteta, Iss 10, Pp 70-78 (2017)
Речь идет о лингводидактическом потенциале жаргонизмов, реализуемом на занятиях по преподаванию русского языка как иностранного в кит
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/11434b38c03f40729d8e1b932b18d397
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sheng Zou
Publikováno v:
Westminster Papers in Communication and Culture, Vol 13, Iss 1 (2018)
During the past decade, Chinese state-owned media have accelerated their pace of overseas development to establish their international presence. In their worldwide expansion in the service of the government’s political and diplomatic initiatives, t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/acfa971db9464826acfdfc7df3e4a579