Zobrazeno 1 - 10
of 108
pro vyhledávání: '"Chinese MNEs"'
Autor:
Quer, Diego, Andreu, Rosario
Publikováno v:
International Journal of Emerging Markets, 2021, Vol. 18, Issue 9, pp. 2934-2953.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJOEM-09-2020-1096
Autor:
Kuizhen Rong, Ruhong Liu
Publikováno v:
South African Journal of Economic and Management Sciences, Vol 27, Iss 1, Pp e1-e12 (2024)
Background: Chinese multinational enterprises (MNEs) are obsessed with implementing digital business strategy in global competition, but there is limited knowledge about how and when the MNEs can achieve performance. Aim: This study aims to clarify
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b626c303a3114a478937d3aa867b9e2f
Publikováno v:
European Journal of Innovation Management, 2021, Vol. 26, Issue 3, pp. 617-635.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJIM-04-2021-0180
Publikováno v:
critical perspectives on international business, 2020, Vol. 17, Issue 4, pp. 546-571.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/cpoib-11-2019-0088
Publikováno v:
Management Decision, 2021, Vol. 59, Issue 12, pp. 2970-2991.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MD-08-2020-0986
Publikováno v:
American Business Review, Vol 24, Iss 2, Pp 147-172 (2021)
This study explores the underlying relationship between acquisition of global legitimacy and the search for technology upgrading by Chinese multinational enterprises (MNEs). Using Huawei’s investment in Russia, Kenya, the United Kingdom and Canada
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/65765642094246f6bb6e8e4d6e6027aa
Publikováno v:
Organizations and Markets in Emerging Economies. 11(21):35-54
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=870382
Publikováno v:
Cross Cultural & Strategic Management, 2019, Vol. 26, Issue 1, pp. 24-45.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/CCSM-02-2018-0028
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.