Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Chindah, A.C."'
Studies on the food and feeding habit of T. fuscatus var fuscatus from the mangrove swamps of the Bonny River, Niger Delta revealed that the species is a deposit feeder but fed more on algae and protozoa. The variation of food types with season were
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1022::e4966526337fd835351a30de5d67dbcb
http://aquaticcommons.org/23324/
http://aquaticcommons.org/23324/
The growth, mortality and recruitment pattern of Tympanotonus fuscatus var fuscatus were investigated using shell length (SL) - frequency data obtained from the mangrove swamps of the Bonny River, population. Computer based software package FiSAT (FA
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1022::b0fa8ea1e227a4b4ead94ddd0036aa07
http://aquaticcommons.org/23289/
http://aquaticcommons.org/23289/
Autor:
Erondu, E.S., Chindah, A.C.
The physico-chemical features and phytoplankton community of the upper reaches of the New Calabar river at Aluu were studied at high and low water slacks for a period of 12 months. The water was acidic (pH 5.5 – 6.5) with low alkalinity (10 – 20m
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______229::ac392e60ddf19af98fa2fe71c8dffcf5
https://hdl.handle.net/1834/2441
https://hdl.handle.net/1834/2441
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.