Zobrazeno 1 - 10
of 120
pro vyhledávání: '"Chinawa Awoere"'
Publikováno v:
Journal of Clinical and Diagnostic Research, Vol 14, Iss 12, Pp SC06-SC10 (2020)
Introduction: Whether children should go back to school amidst the Coronavirus Disease 2019 (COVID-19) menace, is currently a burning issue. The perception of parents on their children returning to school varies. This may be due to discrepancies
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c0ba8b9025e24e18a2a844056f2e0941
Autor:
Chinawa, Awoere T.1 (AUTHOR), Ossai, Edmund N.2 (AUTHOR), Onukwuli, Vivian O.3 (AUTHOR), Nduagubam, Obinna C.4 (AUTHOR), Uwaezuoke, Ndubuisi A.3 (AUTHOR), Okafor, Chinyere N.5 (AUTHOR) chinyere.okafor@unn.edu.ng, Chinawa, Josephat M.3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Malaria Journal. 4/25/2024, Vol. 23 Issue 1, p1-10. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chinawa, Awoere1 (AUTHOR), Ossai, Edmund2 (AUTHOR), Aronu, Ann3 (AUTHOR), Chinawa, Josephat3 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Medicine & Health Development. Jan-Mar2023, Vol. 28 Issue 1, p19-24. 6p.
Autor:
Chinawa, Josephat1 (AUTHOR) josephat.chinawa@unn.edu.ng, Chinawa, Awoere T2 (AUTHOR), Ossai, Edmund3 (AUTHOR), Duru, Chika4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Libyan Journal of Medicine. Dec2022, Vol. 17 Issue 1, p1-5. 5p.
Autor:
Ohayi, Samuel1 (AUTHOR), Chinawa, Awoere2 (AUTHOR), Asimadu, Ifeoma3 (AUTHOR), Chinawa, Josephat4 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Medicine & Health Development. Oct-Dec2022, Vol. 27 Issue 4, p350-355. 6p.
Publikováno v:
Irish Journal of Medical Science; Apr2024, Vol. 193 Issue 2, p689-698, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.