Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"Chin, Jamie"'
Autor:
Chin, Jamie A.
Current methods of diagnosis for developmental dyslexia rely on family history report and cognitive and language behavioral testing. However, relying on these measures alone to predict dyslexia in at-risk children can result in low sensitivity and sp
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/2144/41502
Autor:
Berry-Kravis, Elizabeth *, Chin, Jamie, Hoffmann, Anne, Winston, Amy, Stoner, Robin, LaGorio, Lisa, Friedmann, Katherine, Hernandez, Mariana, Ory, Daniel S., Porter, Forbes D., O'Keefe, Joan A.
Publikováno v:
In Pediatric Neurology March 2018 80:24-34
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zivadinov, Robert, Chin, Jamie, Horakova, Dana, Bergsland, Niels, Weinstock-Guttman, Bianca, Tamaño-Blanco, Miriam, Badgett, Darlene, Hagemeier, Jesper, Tyblova, Michaela, Carl, Ellen, Krasensky, Jan, Vaneckova, Manuela, Seidl, Zdenek, Dwyer, Michael G., Havrdova, Eva, Ramanathan, Murali
Publikováno v:
In Journal of Neuroimmunology 15 August 2014 273(1-2):58-64
Autor:
Gaitonde, Puneet, Ramakrishnan, Radha, Chin, Jamie, Kelleher, Raymond J., Jr., Bankert, Richard B., Balu-Iyer, Sathy V.
Publikováno v:
In Journal of Biological Chemistry 14 June 2013 288(24):17051-17056
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Xiang, Elaine *, Chin, Jamie *, Weltz, Jonathan *, Sango, Aaron *, Akerman, Meredith *, Grossbard, Michael L., Saint Fleur-Lominy, Shella
Publikováno v:
In Blood 15 November 2022 140 Supplement 1:10806-10807
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Phycological Research. Oct2014, Vol. 62 Issue 4, p316-321. 6p.