Zobrazeno 1 - 10
of 367
pro vyhledávání: '"Childs, P R N"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Combinational creativity, a form of creativity involving the blending of familiar ideas, is pivotal in design innovation. While most research focuses on how combinational creativity in design is achieved through blending elements, this study focuses
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2405.04985
My research objective is to explicitly bridge the gap between high computational performance and low power dissipation of robot on-board hardware by designing a bio-inspired tapered whisker neuromorphic computing (also called reservoir computing) sys
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2305.03860
Autor:
Gustavo A. Medrano-Cerda
Publikováno v:
Journal of Mechanisms and Robotics. 14
The present comment concerns the above paper. [DOI: 10.1115/1.4039394]
Publikováno v:
Journal of Mechanisms and Robotics. 14
This closure exposes the technical inconsistencies, erroneous comments, and misconceptions contained in the Discussion Article (Medrano-Cerda, 2020, “Discussion: ‘Selective Compliance-Based Lagrange Model and Multilevel Noncollocated Feedback Con
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.