Zobrazeno 1 - 10
of 107
pro vyhledávání: '"Children with physical disabilities"'
Publikováno v:
International Journal of Studies in Psychology, Vol 4, Iss 2, Pp 74-81 (2024)
Creating a positive and conducive learning environment for learners, particularly for children with physical disabilities (CwPDs) and other vulnerable children, is a major call for collaborative school boards, and this is evident in the education pol
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ba816f88dd91447080ee22b31759b889
Autor:
L. van Engelen, M. Ebbers, M. Boonzaaijer, E. A. M. Bolster, E. A. H. van der Put, M. A. T. Bloemen
Publikováno v:
BMC Pediatrics, Vol 21, Iss 1, Pp 1-13 (2021)
Abstract Background Children with physical disabilities (PD) are less physically active than typically developing peers. The most important contributor to physical activity for primary school-aged children is outside play and therefore this should be
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8d4aaa33a48a4f2a8c7f9e43ddb75ce5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kazuhiko, Kinoshita, Tetsuya, Araki
Publikováno v:
淑徳大学研究紀要. 総合福祉学部・コミュニティ政策学部 = Shukutoku University bulletin. College of Integrated Human and Social Welfare Studies, College of Community Studies. 56:113-127
本研究の目的は,雑誌『肢体不自由教育』における実践報告の内容を分析することで,肢体不自由教育特別支援学校における音楽科の実践の展開を明らかにし,課題を考察することであ
Autor:
Elimä, Malin, Ågren, Anna
Syfte: Syftet med denna studie var att beskriva föräldrars erfarenheter om social delaktighet på lekplatser för barn med fysiska funktionsnedsättningar. Metod: Studien genomfördes som en kvalitativ intervjustudie med semistrukturerade intervjue
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:ltu:diva-97861
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
奈良教育大学紀要. 人文・社会科学 = Bulletin of Nara University of Education. Cultural and Social Science. 70(1):33-48
In the postwar period children’s facilities for physical handicaps were established under the Children’s Welfare Law. These facilities received children with mobility impairments to give them orthopedic treatment including rehabilitation. Child i
Autor:
E. A. H. van der Put, M. Boonzaaijer, M. Ebbers, L. van Engelen, E. A. M. Bolster, M. A. T. Bloemen
Publikováno v:
BMC Pediatrics, Vol 21, Iss 1, Pp 1-13 (2021)
BMC Pediatrics
BMC Pediatrics
Background Children with physical disabilities (PD) are less physically active than typically developing peers. The most important contributor to physical activity for primary school-aged children is outside play and therefore this should be part of