Zobrazeno 1 - 10
of 11 338
pro vyhledávání: '"Children with physical disabilities"'
Publikováno v:
International Journal of Studies in Psychology, Vol 4, Iss 2, Pp 74-81 (2024)
Creating a positive and conducive learning environment for learners, particularly for children with physical disabilities (CwPDs) and other vulnerable children, is a major call for collaborative school boards, and this is evident in the education pol
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ba816f88dd91447080ee22b31759b889
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Iranian Rehabilitation Journal, Vol 22, Iss 3, Pp 359-374 (2024)
Objectives: This scoping review allows a better understanding of current evidence regarding mirror therapy (MT) among children to help the future development of MT intervention protocol on children. Methods: PubMed, Science-Direct, Web of Science and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fbc5961e04114ffe99986e0d75acb464
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kimmel, Alexandra1 (AUTHOR), Nozetz, Erin2 (AUTHOR), Salisbury, Mary1 (AUTHOR), Okanlami, Oluwaferanmi3,4 (AUTHOR), Talwalkar, Jaideep1 (AUTHOR), Martin, Andrés5,6 (AUTHOR) andres.martin@yale.edu
Publikováno v:
Journal of Medical Education & Curricular Development. 4/11/2023, p1-7. 7p.
Autor:
Varengue, Roxane1, Brochard, Sylvain2,3,4, Bouvier, Sandra2,4, Bailly, Rodolphe3,4, Houx, Laetitia2,3,4, Lempereur, Mathieu2,4, Kandalaft, Christèle5, Chatelin, Alain6, Vagnoni, Jacky7, Vuillerot, Carole8,9, Gautheron, Vincent10,11, Dheilly, Elea3,4, Pons, Christelle2,3,4, Dinomais, Mickael12,13, Cacioppo, Marine2,3,4 marine.cacioppo@chu-brest.fr
Publikováno v:
Child: Care, Health & Development. Nov2022, Vol. 48 Issue 6, p942-955. 14p. 1 Diagram, 4 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.