Zobrazeno 1 - 10
of 583
pro vyhledávání: '"Children's peer culture"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hadley, Kathryn Gold
Publikováno v:
Race, Gender & Class, 2009 Jan 01. 16(1/2), 6-24.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41658858
Publikováno v:
Early Child Development and Care. 192:1533-1546
This research describes the rules and ways of forming playgroups in the children’s peer culture. The data were obtained through observation by videoing children’s activities in various play situati...
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Contemporary Issues in Early Childhood. :146394912110423
This research examines one lead teacher's and two assistant teachers’ emotional discomfort as they participated in an eight-month collaborative ethnography of 19 children's peer-culture aggression in an early care and education classroom in the USA
Autor:
Eunae Son
Publikováno v:
Korean Association For Learner-Centered Curriculum And Instruction. 17:549-574
This study investigates the roles and the meanings of young children’s bodily play and bodily interactions in their peer culture. Based on the 8 months of ethnographic study, including participant observations of 4-year-old children’s free play t
Autor:
Cheng, Linda, Chen, Yiliu
Syftet med vårt examensarbete är att undersöka och öka kunskap om barns kamratkulturer i fri lek med fokus på fysiska artefakter, regler och strategier. För att undersöka detta använder vi oss av Corsaros teorier som teoretiskt perspektiv. St
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-166241
Autor:
Cheng, Linda, Chen, Yiliu
Syftet med vårt examensarbete är att undersöka och öka kunskap om barns kamratkulturer i fri lek med fokus på fysiska artefakter, regler och strategier. För att undersöka detta använder vi oss av Corsaros teorier som teoretiskt perspektiv. St
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::a9c73ce9b5341925a453dabb73c09aaf
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-166241
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-166241
Publikováno v:
Consumption, Markets and Culture
Consumption, Markets and Culture, Taylor & Francis, 2015, 20 (3), pp.193-214. ⟨10.1080/10253866.2016.1205494⟩
Consumption, Markets and Culture, Taylor & Francis, 2015, 20 (3), pp.193-214. ⟨10.1080/10253866.2016.1205494⟩
International audience; This article examines how children collectively appropriate brands as cultural resources. From the New Childhood Studies perspective, an ethnographic study was conducted in schools to investigate the engagement of 10- to 11-ye
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::fb9e039d3a1553cb8004ecadcb1e890a
https://hal.umontpellier.fr/hal-02279577
https://hal.umontpellier.fr/hal-02279577