Zobrazeno 1 - 10
of 360
pro vyhledávání: '"Children's learning"'
Publikováno v:
Психология человека в образовании, Vol 6, Iss 3 (2024)
Introduction. Digital technologies have become an essential aspect of modern life, necessitating research into their effects on children’s learning processes. Additionally, it is crucial to investigate other factors that impact the successful compl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/52072d4a32b848b99564323f5381a4c2
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 11, p 1269 (2024)
The current study assessed the effectiveness of an environmental approach-based learning method in developing primary science process skills and enhancing cognitive achievement among children. Utilizing validated instruments, this study involved 62 c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d437651efa7c4f73b031be23b86f4180
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 7, p 785 (2024)
All children, including emergent multilingual learners (EMLs), are primed to engage with science from an early age. Yet preschool educators traditionally have not been offered in-depth professional learning (PL) in science, how to teach it effectivel
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a4fc06104afb44a0b1b9b352ba611678
Publikováno v:
Revista Brasileira de Educação do Campo, Vol 8, Pp 1-24 (2023)
The research investigates how teachers who work in Early Childhood Education in Porto de Moz - PA think about their pedagogical practices and children's learning in the face of the problem of overcrowding in preschool classes. It aims to identify the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6be3f87820cc41959703cbfc80a164d4
Publikováno v:
Child Education Journal, Vol 5, Iss 1 (2023)
Reading is one of the most challenging language skills for elementary school students. To obtain a literacygrasp of reading English texts, appropriate learning tactics and approaches are required. This study aimsto explore the scaffolding strategy an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4999728f78aa44a787387e66f1583b8f
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 8 (2023)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/65dcd09358c14d1dae058c687bb6c363
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Italian Journal of Educational Technology (2023)
This issue includes a dossier about children’s learning with digital technologies, focussing in particular on early childhood (EC) education. ICTs are ubiquitous in the environment around children, and they are exposed to technologies in different
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ef30c0e85e2e4e1f9b81b1de84b1ad09