Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Childers, Carla"'
Autor:
Childers, Carla Yvonne
Thesis (Ph. D.)--University of Kentucky, 2009.
Title from document title page (viewed on June 2, 2010). Document formatted into pages; contains: ix, 147 p. : ill. Includes abstract and vita. Includes bibliographical references (p. 118-146).
Title from document title page (viewed on June 2, 2010). Document formatted into pages; contains: ix, 147 p. : ill. Includes abstract and vita. Includes bibliographical references (p. 118-146).
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10225/1173
Publikováno v:
Journal of Services Marketing, 2014, Vol. 28, Issue 4, pp. 276-291.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSM-12-2012-0261
Autor:
Childers, Carla1 (AUTHOR) childerc@ohio.edu, Hartman, Katie1 (AUTHOR), Hiler, Jacob1 (AUTHOR), Andzulis, Mick1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Education for Business. May/Jun2020, Vol. 95 Issue 4, p207-215. 9p. 1 Diagram, 2 Charts.
Publikováno v:
Journal of Product & Brand Management, 2012, Vol. 21, Issue 7, pp. 508-515.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/10610421211276259
Publikováno v:
Health Marketing Quarterly; Apr-Jun2023, Vol. 40 Issue 2, p153-173, 21p, 1 Diagram, 5 Charts
Autor:
Childers, Carla Yvonne
Publikováno v:
University of Kentucky Doctoral Dissertations.
Managers and researchers have become increasingly interested in linking marketing activities to firm financial performance. That is, they desire to make marketing more financially accountable. One approach to achieving this goal has been to “valuat
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Childers, Carla1, Kemp, Elyria2
Publikováno v:
Society for Marketing Advances Proceedings. Nov2021, p268-269. 2p.
Publikováno v:
Journal of Education for Business. 2014, Vol. 89 Issue 1, p7-12. 6p. 1 Diagram, 1 Chart.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.