Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"Childcare and education"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
足利短期大学研究紀要第43巻第1号 = MEMOIRS OF ASHIKAGA JUNIOR COLLEGE No.43 March,2023. 43(1):25-34
Following the implementation of the revised Immigration Control and Refugee Recognition Act in April 2019, which includes a new type of visa that allows thousands of foreign people to work in Japan, the Ministry of Education, Culture, Sports, Science
Publikováno v:
紀要. 55:129-141
Publikováno v:
中部学院大学・中部学院大学短期大学部研究紀要 = The Journal of Chubu Gakuin University and Chubu Gakuin College. 21:1-12
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
中部学院大学・中部学院大学短期大学部研究紀要 = The Journal of Chubu Gakuin University and Chubu Gakuin College. 21:23-31
Publikováno v:
北海道教育大学紀要. 教育科学編. 70(2):33-42
The purpose of the present study was to examine the effects on qualifications and abilities as preschool teachers through conducting the story-telling and social skills education from the view point of the connectivity from pre to primary school. A q
Autor:
Chih-sheng CHEN, Wei GU
Publikováno v:
Volume: 11, Issue: 1 20-32
International Online Journal of Primary Education
International Online Journal of Primary Education
Service learning has been stressed as an effective pedagogical approach to enhance students’ professional skills and citizenship for future development. However, service-learning research concerning early childhood pre-service teacher education has
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::cfaadc28d3e6ad195e5fcd7cabecbd2d
https://dergipark.org.tr/tr/pub/iojpe/issue/68516/1076790
https://dergipark.org.tr/tr/pub/iojpe/issue/68516/1076790
Publikováno v:
大阪総合保育大学紀要 = Osaka University of Comprehensive Children Education. 13:81-102
保育内容をどのように選択・展開するかといった問題は、保育者にとって切実な問題であるにもかかわらず、その具体的なあり方が示されているとは言い難い。そこで、7名の保育者へ