Zobrazeno 1 - 10
of 1 017
pro vyhledávání: '"Child-friendly school"'
Publikováno v:
Cakrawala Pendidikan: Jurnal Ilmiah Pendidikan, Vol 43, Iss 2, Pp 459-469 (2024)
Developing learning management models is crucial to address the diverse needs of effective learning while promoting active participation, preventing discrimination, and safeguarding students' rights and responsibilities in line with their growth. Thi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0fb5e1c6772e4ccb86c375fefb126b0e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Eny Nur Aisyah
Publikováno v:
Al-Tanzim: Jurnal Manajemen Pendidikan Islam, Vol 8, Iss 3, Pp 805-818 (2024)
The relevance of this study lies in the urgent need to provide a safe, inclusive, and supportive educational environment for children in areas affected by social and ethnic conflict. This study highlights inclusive policies, psychosocial support, and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c1196b906af0481b97d2cedc8d04266b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
In the context of building Child-Friendly Cities in China, child-friendly school environments are considered as having a profound impact on children’s development and growth. This study presents the development and validation of the Child-Friendly
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a9cbbfe1231c430caa6bcf457776f026
Publikováno v:
Journal of Asian Architecture and Building Engineering, Vol 22, Iss 4, Pp 2047-2057 (2023)
Female marginalization is a common phenomenon, particularly in public spaces, including schools, which should provide equality of rights in space utilization. This research becomes more relevant because the politics in school playgrounds could repres
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/63005081560c4113953c95e48a1e60d4
Publikováno v:
JIPTEK: Jurnal Ilmiah Pendidikan Teknik dan Kejuruan, Vol 16, Iss 2, Pp 137-149 (2023)
This research aims to explain the design principles of child-friendly vocational schools, describe the architectural conditions of the facilities and infrastructure in Jakarta 1 State Vocational School, and explain their suitability based on the desi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/472b4de516d6461e94f6decb07468fe0
Publikováno v:
JIPTEK: Jurnal Ilmiah Pendidikan Teknik dan Kejuruan, Vol 15, Iss 2, Pp 118-129 (2022)
This study aims to describe the criteria for the principles of child-friendly school design in the kindergarten environment, explain the condition of the facilities and infrastructure in the UPI Kindergarten Lab School, and the suitability of the fac
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/98b1615c348e4e1186871f94dfb788a8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.