Zobrazeno 1 - 10
of 1 079
pro vyhledávání: '"Child adjustment"'
Publikováno v:
Edukasia, Vol 4, Iss 2 (2023)
In this study, the goal to be achieved was to determine differences in children's adjustment to learning at home during the Covid 19 pandemic in terms of parents' social encouragement and children's self-regulation in the city of Gorontalo. The appro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a1a8d1f1bde84e80bd7157d59eefc938
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
María Fernanda Rueda-Posada, Rachel B. Thibodeau-Nielsen, Shannon E. Dier, Alaina Wilson-Dooley, Francisco Palermo, Rachel E. White, Christina Chung
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
It is well-established that caregiver stress is linked to increased emotional distress among children, and recent evidence highlights similar associations between caregiver and child emotional well-being during the coronavirus (COVID-19) pandemic. Ex
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c4869dc5b80544378c5e79d2f19d25c1
Autor:
Ștefănescu, Corina Emy
Publikováno v:
Journal of Communication and Behavioural Sciences. 3(2):61-71
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1105983
Publikováno v:
Nesne-Psikoloji Dergisi / Nesne-Journal of Psychology. 10(25):456-472
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1088803
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.