Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Chiesl, Newell E."'
Autor:
Chiesl, Newell E.
The purpose of this study is to develop a simulator which would bridge the gap between theory and reality for the student of international marketing. The simulator developed is a computerized business game entitled "The International Marketing Simula
Externí odkaz:
https://digital.library.unt.edu/ark:/67531/metadc500601/
Autor:
Chiesl, Newell E., Lamb, Steven W.
Publikováno v:
Journal of the Academy of Marketing Science. Summer83, Vol. 11 Issue 3, p250. 9p.
Autor:
Chiesl, Newell E.
Publikováno v:
Proceedings of the 1989 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference; 2015, p597-601, 5p
Autor:
Chiesl, Newell E., Knight, Larry L.
Publikováno v:
Journal of Purchasing & Materials Management. Summer85, Vol. 21 Issue 2, p2-6. 5p. 7 Diagrams.
Autor:
Chiesl, Newell E.
Publikováno v:
Proceedings of the 11th Conference: Winter Simulation; 12/ 3/1979, p117-124, 8p
Autor:
Chiesl, Newell E.
Publikováno v:
Proceedings of the 10th Conference: Winter Simulation; 12/4/1978, p379-384, 6p
Autor:
Chiesl, Newell E., Knight, Lawrence L.
Publikováno v:
In Industrial Marketing Management 1981 10(4):243-251
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.