Zobrazeno 1 - 10
of 50
pro vyhledávání: '"Chiang, JL"'
Autor:
Gitelman, Stephen, Wherrett, DK, Chiang, JL, Delamater, AM, Dimeglio, LA, Gitelman, SE, Gottlieb, PA, Herold, KC, Lovell, DJ, Orchard, TJ, Ryan, CM
Publikováno v:
Gitelman, Stephen; Wherrett, DK; Chiang, JL; Delamater, AM; Dimeglio, LA; Gitelman, SE; et al.(2015). Defining Pathways forDevelopment of Disease-Modifying Therapies in Children With Type 1 Diabetes: A Consensus Report. UC San Francisco: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/4wm074bk
© 2015 by the American Diabetes Association.Emerging data suggest that type 1 diabetes is a more aggressive disease in children than in adults, with important differences in pathophysiology and clinical course. Therefore, the efficacy of disease-mod
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::415d6446b172fb9a23a3a4079a0180b4
http://www.escholarship.org/uc/item/4wm074bk
http://www.escholarship.org/uc/item/4wm074bk
Publikováno v:
Kanaya, Alka; Hsu, WC; Araneta, MRG; Kanaya, AM; Chiang, JL; & Fujimoto, W. (2015). BMI cut points to identify at-Risk asian americans for type 2 diabetes screening. UC San Francisco: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/9505d49d
© 2015 by the American Diabetes Association.According to the U.S. Census Bureau, an Asian is a person with origins fromthe Far East (China, Japan, Korea, and Mongolia), Southeast Asia (Cambodia, Malaysia, the Philippine Islands, Thailand, Vietnam, I
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::0a95189c2665193afe52f26f3445d456
http://www.escholarship.org/uc/item/9505d49d
http://www.escholarship.org/uc/item/9505d49d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.