Zobrazeno 1 - 10
of 111
pro vyhledávání: '"Cheylus, Anne"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Lingua August 2015 163:75-107
Publikováno v:
In Brain and Cognition October 2014 90:100-108
Autor:
Ménoret, Mathilde, Varnet, Léo, Fargier, Raphaël, Cheylus, Anne, Curie, Aurore, des Portes, Vincent, Nazir, Tatjana A., Paulignan, Yves
Publikováno v:
In Neuropsychologia March 2014 55:85-97
Autor:
Dupuy Ludivine, Stateva Penka, Andreetta Sara, Cheylus Anne, van der Henst Jean-Baptiste, Jayez Jacques, Stepanov Arthur, Reboul Anne
Publikováno v:
SHS Web of Conferences, Vol 38, p 00005 (2017)
Si certaines formes de communication implicite comme les implicatures scalaires ont été l’objet d’un nombre considérable d’études chez les monolingues, peu d’études ont été menées sur les capacités pragmatiques des apprenants de lang
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8d82da5c1ddd4998bef0d8c412e1ea54
Publikováno v:
In Neuropsychologia 2008 46(11):2629-2637
Dans le cadre de cette étude expérimentale, nous sommes partis du principe que la différence trouvée par Kidd et Castano (2013) entre l’impact de la lecture d’une fiction populaire vs. littéraire sur la mesure d’empathie correspondait à u
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::6741bcce0ed4b739d227f12793b3164f
Autor:
Parnika Bhatia, Delem, Maël, Léone, Jessica, Boisin, Esther, Cheylus, Anne, Marie-Line Gardes, Prado, Jérôme
Supplemental material, QJE-STD-19-420.R1-Supplementary_Material for The ratio processing system and its role in fraction understanding: Evidence from a match-to-sample task in children and adults with and without dyscalculia by Parnika Bhatia, Maël
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e3c11b57fc5e8d299ab55b509c850237
Publikováno v:
Annali dell'Istituto universitario orientale di Napoli. Sezione romanza
Annali dell'Istituto universitario orientale di Napoli. Sezione romanza, 2020
Annali dell'Istituto universitario orientale di Napoli. Sezione romanza, 2020
In this experimental study, we assumed that the difference found by Kidd andCastano (2013) between the impacts in reading popular fiction vs. literature onmeasuring empathy corresponded to one reality. Moreover, we learnt from Costa andhis team that
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::6ea84335d4e4241c925e35db2f53bd75
https://hal-cnrs.archives-ouvertes.fr/hal-03041162
https://hal-cnrs.archives-ouvertes.fr/hal-03041162
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.