Zobrazeno 1 - 10
of 50
pro vyhledávání: '"Chew Cheng Meng"'
Publikováno v:
Journal of Research, Policy & Practice of Teachers & Teacher Education, Vol 6, Iss 2, Pp 16-22 (2016)
This study aimed to statistically compare preservice teachers’ assessment knowledge in crafting assessment task and selecting assessment method in relation to their teaching experience. This study involved 397 preservice teachers’ who were final
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/358800b89e754625a9661d238413653f
Publikováno v:
Malaysian Journal of Learning and Instruction (2017)
Purpose – This qualitative study explores if there were any changes in teachers’ reflection in terms of content and levels after participating in five lesson study cycles. Method – Case study method was employed in this study. Six mathematics t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eaa777319b77466696ce743784665125
Publikováno v:
International Journal of Interactive Mobile Technologies; 2024, Vol. 18 Issue 16, p104-118, 15p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Volume: 9, Issue: 6 436-452
Participatory Educational Research
Participatory Educational Research
‘Parallel and Perpendicular Lines’ is an important topic that serves as a basis for the learning of a more advanced geometric concept in later years. Yet, this topic is hard to master by the students. To pinpoint students’ weaknesses in this to
Publikováno v:
Pertanika Journal of Social Sciences and Humanities. 30:1427-1450
Statistical literacy has been emphasised in the school mathematics curriculum, with the growing concern about students’ ability to think critically in solving statistical problem-solving tasks. However, the current studies revealed that secondary s
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chin, Huan1 (AUTHOR), Chew, Cheng Meng1 (AUTHOR) cmchew@usm.my
Publikováno v:
Current Psychology. Jul2023, Vol. 42 Issue 20, p17042-17061. 20p.
Publikováno v:
International Journal of Interactive Mobile Technologies; 2023, Vol. 17 Issue 15, p38-52, 15p