Zobrazeno 1 - 10
of 63
pro vyhledávání: '"Chew Cheng Meng"'
Publikováno v:
International Journal of Interactive Mobile Technologies; 2024, Vol. 18 Issue 16, p104-118, 15p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Volume: 9, Issue: 6 436-452
Participatory Educational Research
Participatory Educational Research
‘Parallel and Perpendicular Lines’ is an important topic that serves as a basis for the learning of a more advanced geometric concept in later years. Yet, this topic is hard to master by the students. To pinpoint students’ weaknesses in this to
Autor:
Chin, Huan, Chew, Cheng Meng
Publikováno v:
Current Psychology; Jul2023, Vol. 42 Issue 20, p17042-17061, 20p
Publikováno v:
Pertanika Journal of Social Sciences and Humanities. 30:1427-1450
Statistical literacy has been emphasised in the school mathematics curriculum, with the growing concern about students’ ability to think critically in solving statistical problem-solving tasks. However, the current studies revealed that secondary s
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Research, Policy & Practice of Teachers & Teacher Education, Vol 6, Iss 2, Pp 16-22 (2016)
This study aimed to statistically compare preservice teachers’ assessment knowledge in crafting assessment task and selecting assessment method in relation to their teaching experience. This study involved 397 preservice teachers’ who were final
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/358800b89e754625a9661d238413653f
Autor:
Shafiee, Mohd Shafian, Chew Cheng Meng
Publikováno v:
Asia Pacific Journal of Educators & Education; 2023, Vol. 38 Issue 1, p119-140, 22p
Publikováno v:
International Journal of Interactive Mobile Technologies; 2023, Vol. 17 Issue 15, p38-52, 15p