Zobrazeno 1 - 10
of 849
pro vyhledávání: '"Chevrie-Muller C"'
Publikováno v:
Approche neuropsychologique des apprentissages chez l'enfant
Approche neuropsychologique des apprentissages chez l'enfant, 2003, 75 (75), pp.220-231
ANAE-Approche Neuropsychologique des Apprentissages Chez L'enfant
ANAE-Approche Neuropsychologique des Apprentissages Chez L'enfant, ANAE/PLEIOMEDIA, 2003, 75 (75), pp.220-231
Approche neuropsychologique des apprentissages chez l'enfant, 2003, 75 (75), pp.220-231
ANAE-Approche Neuropsychologique des Apprentissages Chez L'enfant
ANAE-Approche Neuropsychologique des Apprentissages Chez L'enfant, ANAE/PLEIOMEDIA, 2003, 75 (75), pp.220-231
The content of 15 picture books is analysed. Main themes, on the whole well represented, are described. Most picture books feature a common heritage (words with a highly universal nature) and same contains a wealth of words that are specifi to a part
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::b4a981446cb847df1a02afa111510ca3
https://shs.hal.science/halshs-00162207
https://shs.hal.science/halshs-00162207
Publikováno v:
In Archives de pédiatrie 2007 14(3):227-233
Publikováno v:
Journal of Speech, Language & Hearing Research. Jul2024, Vol. 67 Issue 7, p2191-2221. 31p.
Autor:
Rigon, Marta1,2 (AUTHOR), Invernizzi, Pietro Luigi1 (AUTHOR), Signorini, Gabriele1 (AUTHOR), Trecroci, Athos1 (AUTHOR), Scurati, Raffaele1 (AUTHOR), Formenti, Damiano3 (AUTHOR) damiano.formenti@uninsubria.it, Colella, Dario4 (AUTHOR), Bosio, Andrea5 (AUTHOR), Cherubini, Domenico2 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 4/16/2024, Vol. 19 Issue 4, p1-19. 19p.
Publikováno v:
Acta Oto-Laryngologica; 1997, Vol. 117 Issue 3, p459-464, 6p
Autor:
Amarenco, Pierre, Chevrie-Muller, Claude, Roullet, Etienne, Bousser, Marchie-Germaine, Amarenco, P, Chevrie-Muller, C, Roullet, E, Bousser, M G
Publikováno v:
Annals of Neurology; 1991, Vol. 30 Issue 2, p211-213, 3p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.