Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"Chesney, Dana L."'
Publikováno v:
In Learning and Individual Differences May 2018 64:104-112
Publikováno v:
In Cognitive Psychology May 2015 78:28-56
Autor:
Chesney, Dana L., McNeil, Nicole M., Matthews, Percival G., Byrd, Caroline E., Petersen, Lori A., Wheeler, Mary C., Fyfe, Emily R., Dunwiddie, April E.
Publikováno v:
In Cognitive Development April-June 2014 30:30-46
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Obrecht, Natalie A., Chesney, Dana L.
Publikováno v:
In Acta Psychologica March 2013 142(3):370-382
Autor:
Obrecht, Natalie A.1 obrechtn@wpunj.edu, Chesney, Dana L.2
Publikováno v:
Judgment & Decision Making. Jan2016, Vol. 11 Issue 1, p1-6. 6p.
Autor:
Chesney, Dana L.1 dlchesney@gmail.com, McNeil, Nicole M.2
Publikováno v:
Journal of Problem Solving. 2014, Vol. 7 Issue 1, p24-35. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
A specific misconception of the equal sign acts as a barrier to children's learning of early algebra
Publikováno v:
In Learning and Individual Differences February 2015 38:61-67