Zobrazeno 1 - 10
of 158
pro vyhledávání: '"Cheng Chun Hung"'
Publikováno v:
Journal of Modelling in Management, 2024, Vol. 19, Issue 6, pp. 1907-1926.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JM2-01-2024-0015
Publikováno v:
In Transportation Research Part E February 2025 194
Autor:
Cheng, Chun-Hung1 (AUTHOR) hung1623@gmail.com, Li, Meng-Hua2 (AUTHOR), Tang, Bau-Jen2 (AUTHOR), Cheng, Yea-Rong3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Administrative Sciences (2076-3387). Aug2024, Vol. 14 Issue 8, p161. 20p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cheng, Chun-Hung, Olatunji, Iyiola E.
Service industries contribute significantly to many developed and developing - economies. As their business activities expand rapidly, many service companies struggle to maintain customer's satisfaction due to sluggish service response caused by reso
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1807.00139
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Operations Research, 1997 Jul 01. 45(4), 508-520.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/172048
Publikováno v:
The Journal of the Operational Research Society, 1996 Dec 01. 47(12), 1468-1476.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3010605
Publikováno v:
The Journal of the Operational Research Society, 1996 Jun 01. 47(6), 794-802.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3010287