Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Cheng, Congxi"'
Autor:
Tan, Li, Luo, Wei, Yang, Bin, Huang, Meng, Shuai, Shuang, Cheng, Congxi, Zhou, Xiao, Li, Mengna, Hu, Canwei
Publikováno v:
In Ecological Indicators March 2023 147
Publikováno v:
MATEC Web of Conferences, Vol 355, p 02066 (2022)
With the rapid development of the rural tourism in China, how to innovate and optimize the marketing mode and successfully achieve the marketing purpose is an urgent problem for the marketing of the rural tourism destination. The rapid development of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7fe2b654fc31446493a4d3f2fbd3fb76
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
2011 International Conference on Product Innovation Management (ICPIM 2011).
With the rapid development of Internet and tourism, the internet has become an important means of innovation on products of China's travel agencies. There is a great space for China's travel agencies to apply the internet to carry out the innovation
Publikováno v:
2011 International Conference on Business Management and Electronic Information.
The rapid development of information technology has opened up a new era of electronic commerce, there exists a great space for travel agencies of our country to carry out the e-commerce. Because the ideas of development and design lag behind, tourist
Publikováno v:
2011 International Conference on Business Management & Electronic Information (BMEI); 2011, p292-295, 4p
Publikováno v:
2010 International Conference on Management & Service Science (MASS); 2010, p1-4, 4p
Autor:
Cheng Congxi, Wei Ri
Publikováno v:
2009 International Conference on Management & Service Science; 2009, p1-4, 4p
Autor:
Cheng Congxi, Geng Pengfei
Publikováno v:
2009 International Conference on Management & Service Science; 2009, p1-5, 5p