Zobrazeno 1 - 10
of 141
pro vyhledávání: '"Chenausky, Karen"'
Autor:
Maffei, Marc F.1, Chenausky, Karen V.1,2, Haenssler, Abigail1, Abbiati, Claudia3, Tager-Flusberg, Helen4, Green, Jordan R.1,5 jgreen2@mghihp.edu
Publikováno v:
American Journal of Speech-Language Pathology. May2024, Vol. 33 Issue 3, p1485-1503. 19p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chenausky, Karen Virginia
Speech development in autism spectrum disorder (ASD) has rarely been studied, yet residual speech sound errors are over 30 times more common in children with ASD than in the general population. Two main theories could explain this. The Social Feedbac
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/2144/13665
Autor:
Chenausky, Karen V. *, Brignell, Amanda, Morgan, Angela, Gagné, Danielle, Norton, Andrea, Tager-Flusberg, Helen, Schlaug, Gottfried, Shield, Aaron, Green, Jordan R.
Publikováno v:
In Journal of Communication Disorders September-October 2020 87
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chenausky, Karen V.1,2 kvchenausky@mghihp.edu, Baas, Becky3, Stoeckel, Ruth3, Brown, Taylor3, Green, Jordan R.1,4, Runke, Cassandra5, Schimmenti, Lisa5, Clark, Heather3
Publikováno v:
Journal of Speech, Language & Hearing Research. Mar2023, Vol. 66 Issue 3, p791-803. 13p.
Publikováno v:
Language, Speech & Hearing Services in Schools. Oct2022, Vol. 53 Issue 4, p1149-1160. 12p. 4 Charts.
Autor:
Chenausky, Karen V.1,2 (AUTHOR), Norton, Andrea C.3 (AUTHOR), Tager‐Flusberg, Helen4 (AUTHOR), Schlaug, Gottfried2,3,5,6 (AUTHOR) gschlaug@umass.edu
Publikováno v:
Annals of the New York Academy of Sciences. Sep2022, Vol. 1515 Issue 1, p266-275. 10p. 1 Diagram, 5 Charts, 3 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chenausky, Karen V.1,2,3 kvchenausky@mghihp.edu, Gagné, Danielle1, Stipancic, Kaila L.1,4, Shield, Aaron5, Green, Jordan R.1,6
Publikováno v:
Journal of Speech, Language & Hearing Research. Mar2022, Vol. 65 Issue 3, p843-857. 15p. 1 Color Photograph, 5 Charts, 2 Graphs.