Zobrazeno 1 - 10
of 105
pro vyhledávání: '"Chen TQ"'
Autor:
Levin, MD, Chen, TQ, Neubig, ME, Hong, CM, Theulier, CA, Kobylianskii, IJ, Janabi, M, O'Neil, JP, Toste, FD
Publikováno v:
Levin, MD; Chen, TQ; Neubig, ME; Hong, CM; Theulier, CA; Kobylianskii, IJ; et al.(2017). A catalytic fluoride-rebound mechanism for C(sp3)-CF3bond formation. Science, 356(6344), 1272-1275. doi: 10.1126/science.aan1411. UC Berkeley: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/6255j4pr
© The Authors, some rights reserved. The biological properties of trifluoromethyl compounds have led to their ubiquity in pharmaceuticals, yet their chemical properties have made their preparation a substantial challenge, necessitating innovative ch
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::1a313a9bb52c49e3ce13610d986a4e51
http://www.escholarship.org/uc/item/6255j4pr
http://www.escholarship.org/uc/item/6255j4pr
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.