Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Chen Hsiao-Feng"'
Autor:
Chen, Hsiao‐Feng1 (AUTHOR), Yeh, Ming‐Chang P.1 (AUTHOR) cheyeh@ntnu.edu.tw
Publikováno v:
Journal of the Chinese Chemical Society. Jun2019, Vol. 66 Issue 6, p614-629. 16p.
Autor:
Chen Hsiao-Feng, 陳曉楓
93
This study is to investigate the one-child issue which has been seldom concerned in Tai-wan. The purpose is to understand the characteristics of pre-school aged only children in the eyes of their mothers and the teacher, and their mothers’
This study is to investigate the one-child issue which has been seldom concerned in Tai-wan. The purpose is to understand the characteristics of pre-school aged only children in the eyes of their mothers and the teacher, and their mothers’
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/68595395701971483019
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Advanced Synthesis & Catalysis; Oct2015, Vol. 357 Issue 14/15, p3242-3254, 13p
Autor:
Chen, Hsiao-Feng Steven, Lee, D.T.
Publikováno v:
IEEE Transactions on Computer-Aided Design of Integrated Circuits & Systems. May98, Vol. 17 Issue 5, p406. 13p. 2 Black and White Photographs, 19 Diagrams, 3 Charts.
Publikováno v:
ChemInform; Feb2016, Vol. 47 Issue 11, pno-no, 1p
Publikováno v:
ChemInform; Feb2016, Vol. 47 Issue 10, pno-no, 1p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chen, Hsiao-Feng, 陳曉鳳
105
The purpose of this study is to explore the relationships among brand image, customer loyalty, perceived value, and customer repurchase intentions, in order to observing the consumption phenomenon of cast-iron pots. According to the research
The purpose of this study is to explore the relationships among brand image, customer loyalty, perceived value, and customer repurchase intentions, in order to observing the consumption phenomenon of cast-iron pots. According to the research
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/hy8e5m